Kenapa orang dulu boleh tahan lama?

ni nak cerita la kan… tadi saya nak g kedai, lalu depan satu rumah, kiranya rakan sekerja la. Pastu teringat yang dia apply nak pindah tempat kerja. Dia cerita ngan kawan-kawan yang lain, sebenarnya dia taknak pindah, tapi laki dia suruh, haaa… masa tu la saya terfikir yang kenapa orang dulu boleh tahan lama.

Kenapa orang dulu boleh tahan lama?

Jap… korang fikir apa bila baca tajuk kenapa orang dulu boleh tahan lama? Mesti fikir tahan lama yang tu kan? yang bab malam jumaat tu kan?

tahan lama

Memang la betul orang dulu anak ramai… macam adik beradik mak saya, 13 orang… tapi saya tak sempat tanya arwah nenek saya sama ada atuk saya tu tahan lama ke tak. hahahaha.

Tapi untuk tidak mengecewakan korang, saya bagi ni… Rahsia menambat nafsu isteri

Jangan kata abang long tak payung ok?

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 584 times, 5,369,255)

5 Tips bateri tahan lama

Tips bateri tahan lama

Hari ni saya nak kongsi beberapa tips bateri tahan lama yang anda boleh anda amalkan.

Hari ni banyak dah peranti tanpa wayar yang kita gunakan dengan kerap, bila dah tanpa wayar, pastinya ia menggunakan bateri untuk menjana kuasa peranti tu.

Tahukah anda yang setiap bateri ada had jangka hayatnya? makin kerap kita cas, makin pendek jangka hayat bateri tu, tu bahasa mudahla. Jadi macam mana nak biar bateri tahan lama?

5 tips bateri tahan lama

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 780 times, 5,369,255)

Petua untuk tahan lama

Petua Untuk TAHAN LAMA.. – Sesuai untuk yang dah berkeluarga mahupun yang masih solo…….

Ewah ewah ewah…suka betul kalau bab-bab nak tahan lama nie, ya?

Ada la yang mula search petua untuk tahan lama bila bersama isteri la, petua untuk tahan lama pancut la, petua untuk tahan lama bila bersama la, petua untuk tahan lama malam pertama la,petua untuk tahan lama di ranjang la, petua malam jumaat la dan macam-macam lagi.

petua untuk tahan lamakalau petua yang tu, korang kena dapatkan buku petua ni
Continue reading

Hasil carian :

(Visited 461 times, 5,369,255)