Hadiah dah sampai…

haaa… ni lah yang aku dapat sempena memenangi GA oleh fieda… aku tiru ayat die kat sampul tu “hadiah sempoi jer… harap terima seikhlas hati…” huh… aku bukan takat terima seikhlas hati… aku terima ngan hati yang melonjak2… bukan apa hadiah yang diterima tu jadi ukuran, tapi sbb dapat sesuatu tu pn dah wat aku hepi, plus, bertambah hubungan ngan sorg lg blogger.. siap die bagi nombor telefon tu… ada sape2 nak nombor tpon fieda ni? Continue reading

(Visited 23 times, 5,369,253)