typo ke malas ke stress ke ape?

lately aku prasan aku asik typo je… butang backspace dah jadi rakan rapat aku pulak 2-3 menjak ni… asekla salah… dan yang aku pelik, aku susah beno nak pandang ke keyboard, budget cam dah hebat sangat je… nak pandang ke monitor terus je… cet.. podah… hahaha

haaaaaaahhh….(bukan mengeluh ye… melepaskan nafas setelah menarik nafas dalam2) salah satu cara untuk mengendurkan urat2 yang tegang dalam pale otak. ok, misi aku hari ni nak menyiapkan kad2 raya… arrrggghh tu lagi stress, nak memikirkan design, nak buat yang simpe kang, ade je yang tak puas hati… sebelum orang lain yg xpuas hati, aku dulu yg xpuas hati… tu la salah satu sebab keje aku byk yg ┬ápending, dah buat2, pastu aku sendiri yang tak puas hati… aku sendiri gak yang tak confident nk present kat org… haaiiiyyyaaa….

owh stress…hahaha

(Visited 58 times, 5,376,951)