Posts Tagged diendahkan

kanak-kanak digilis 2 kali,18 orang hanya melihat

Pukul 2021(8:21pm) malam tadi,aku dapat mesej melalui bbm dari sorang kawan, ayat dia macam ni “serius kejam:video minit pertama buletin utama td,memang kejam,bangang,sesiapa ┬átau mcm mana nak tengok semula video cctv td,kat china,serius,bole tengok di youtube,jika belom diremove”

aku lak bukak tv9,tak tengok tv 3, lagipun benda tu dah lepas,try search tak jumpe pulak,jumpe teks pasal...

Archives

×