Insuran takaful percuma seumur hidup

Insuran takaful percuma seumur hidup

Siapa nak insuran takaful percuma seumur hidup? Siapa yang tak nak kan?

Insuran adalah salah satu pelaburan yang akan membantu kita di saat yang kita tak jangka. Masa duit kita tengah cukup-cukup je, ada je musibah yang melanda yang memerlukan bantuan.

Tapi kalau dah percuma, kira pelaburan ke? Tak kisahlah, janji dia boleh membantu kita di saat genting. Bukan semua orang boleh bantu kita masa kita tengah tersepit, masa kita senang memang ramai yang berdamping dengan kita, masa kita tersepit?

Untuk pengetahuan korang, insuran takaful percuma seumur hidup ni bernilai 100,000 ringgit. Siapa yang boleh bagi kita sampai seratus ribu ringgit di saat kita memerlukan?

Insuran takaful percuma seumur hidup

Ni yang paling best, dia cover untuk penunggang motorsikal sekali, tak banyak rasanya insuran yang cover penunggang motorsikal. Sebab banyak sangat kemalangan motorsikal ke apa? Continue reading

Hasil carian :

(Visited 212 times, 5,369,196)

Cara senang buat duit ketika belajar

Cara senang buat duit ketika belajar

Ada ke cara senang buat duit ketika belajar? Ye… ada… asalkan anda tahu cara macam mana nak buat duit ketika belajar.

Terus terang saya cakap, student sekarang beruntung. Beruntung tahap gaban sebab sejak sekolah lagi dah boleh buat duit dengan senang.

Kemudahan internet cukup senang nak dapat, bila internet boleh dapat, hampir tiada had untuk buat duit, internet kan dunia tanpa sempadan, tambah-tambah kalau anda pandai menggunakan aplikasi yang ada macam instagram.

Korang boleh berhenti membaca entri ni dan dapatkan panduan macam mana nak buat duit ketika belajar guna instagram.

Atau korang boleh teruskan membaca cara senang buat duit ketika belajar melalui cara yang saya nak kongsikan ni.

cara senang buat duit ketika belajar

Cara yang saya nak kongsikan ni sesuai sangat untuk pelajar yang berumur 12 tahun ke atas. Continue reading

Hasil carian :

(Visited 1,006 times, 5,369,196)