Kebaikan dan keburukan internet

Assalamualaikum dan hai para pembaca blog alongxp.com, hari ni saya nak cerita pasal kebaikan dan keburukan internet.

Setiap benda yang dicipta pasti ada kebaikan dan keburukannya. Kita sendiri sebenarnya yang menjadikan benda tu satu kebaikan atau keburukan.

Persepsi kita yang menjadikan benda tu jadi keburukan dan fikiran kita yang jadikan benda tu kebaikan.

Kebaikan dan keburukan internet

kebaikan dan keburukan internet

Sama juga dengan internet, kebaikan dan keburukan internet tu bergantung kepada kita, selaku pengguna internet

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 1,309 times, 5,351,274)

Permintaan kepada bakal pengantin

Hai para pembaca blog alongxp.com, hari ni saya ada 1 permintaan kepada bakal pengantin. Permintaan ni tak ada kena mengena dengan majlis perkahwinan akim dan stacy dan rasanya memang tak akan ada kena mengena dengan majlis persandingan akim dan stacy.

perkahwinan akim stacy

Walaupun permintaan kepada bakal pengantin ni tak ada kena mengena dengan majlis persandingan akim dan stacy, tapi entri ni wujud lepas saya tengok cerita pasal perkahwinan akim dan stacy kat tv.

persandingan akim stacyGambar sekadar hiasan. Sumber

Ceritanya bila saya tanya dengan isteri saya dia dah basuh tangan ke belum, sambil kat tv tengah memaparkan liputan pasal majlis perkahwinan akim dan stacy.

Masa tu saya terfikir nak tweet kenapa mereka tak jemput saya ke majlis mereka, padahal, antara saya dengan stacy tu bukan orang lain, tak ada kena mengena pun. hehehehe.

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 247 times, 5,351,274)