System of a down…

Assalamualaikum, salam sejahtera dan salam satu Malaysia, hehe…jgn keliru pulak dengan tajuk sy tu,xde kena mengena ngan band soad atau lagu2 diorg pun,juz mcm biasa la bila sy da mencoret kat cni,maknanya adalah yg sy nk luahkan…
2-3 menjak ni sistem memori sy jgn serabut ckit,sy kdg2 konfius dengan apa yg dlm pale otak sy ni,sy keliru ngan memori yg lepas,ngan mimpi, pesanan,n plan utk akan datang… Contoh cam smlm,sy tdo,sy termimpi ada ramai org dtg rumah sy,pastu dlm mimpi tu sy dengar satu lagu,xigt lagu apa tp yg pasti lagu tu mmg sy xpnh dgr… N dlm mimpi tu sy cari tukul,sy xpasti knapa,tp bile sy tersedar,sy dok igt balik mn sy letak tukul, n mlm td ms kemas rumah,sy jumpe tukul, sy da blur, ape sy nk buat ngan tukul tu… Xtaula knapa fikiran sy kusut sgt, mgkn sbb mslh2 yg berat akhir2 ni,yg memerlukan perancangan teliti,dicampur pulak cita2 sy,dicampur pulak ngan projek2 yg sedang berjalan…
Mgkn sy perlukan rehat,tp byk sgt yg sy perlu selesaikan wat masa skrg, utk MEMUASKAN hati ramai pihak…tlg doakan sy supaya sy dpt capai apa yg diorg nk supaya sy agak tenang…sekian terima kasih…

(Visited 64 times, 5,377,025)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge