Berjaya gak gulung kanthal dan wick vapor

Entri ni bukanla satu tutorial gulung kanthal dan wick vapor sebenarnya… bukanla nk mengajar jauh skali nk menunjuk… sekadar rujukan dan ingatan aku je… sbb sebelum ni banyak kali tak jadi. So bile dah jadi ni… aku plan nak abadikan ingatan tu dalam ni… kot2 tak jadi boleh aku rujuk balik. Vapor aku kali ni… […]

Antara rokok biasa dan rokok elektronik

Antara rokok biasa dan rokok elektronik Kali ni saya nak kupas isu antara rokok biasa dan rokok elektronik yang orang dok sibuk katakan mengalahkan pakar. Saya ni pun bukanlah pakar kesihatan, pakar kimia mahupun pakar elektronik, cuma saya adalah perokok dan juga penghisap rokok elektronik yang dikenali sebagai vapor. Jadi hari ini, sebagai salah satu […]