Cara cari handphone yang hilang

Assalamualaikum dan hai para pembaca blog alongxp.com, apa khabar? Kali ni saya nak kongsikan cara nak cari handphone yang hilang. Tak payah fikir negatif sangat kata handphone kena curi ke kena ragut ke, walaupun kebanyakkan handphone hari ni dah besar buku teks sekolah, masih lagi kita boleh tercicir. Kalau masa handphone kecil dulu kata “tak […]

Aktifkan kad debit cimb untuk pembayaran online

Aktifkan kad debit cimb untuk pembayaran online Assalamualaikum(untuk yang beragama islam). Hai selamat pagi, selamat tenghari, selamat petang, selamat malam semua, sudahkan korang aktifkan kad debit cimb untuk pembayaran online? Mungkin ada yang terus balas sms dari cimb untuk aktifkan kad debit cimb untuk pembayaran online, pembayaran melalui telefon dan mail sebelum 22 disember 2015 […]

Cara nak baca whatsapp orang lain

Cara nak baca whatsapp orang lain Ramai betul orang cari cara nak baca whatsapp orang lain ni, saya pun tak tahu kenapa. Saya dapat tahu ada orang cari cara nak baca whatsapp orang lain ni sebab banyak sangat keyword berkaitan cara nak baca whatsapp orang lain yang digunakan dan membawa ke dalam blog ni. Walaupun […]

kenapa lelaki susah nak minta maaf ?

kenapa lelaki susah nak minta maaf ? Aku tau, gerenti ada orang tanya kenapa lelaki susah nak minta maaf, walaupun dah buat salah. Biasanya soalan ni ditanya oleh awek-awek yang baru dapat tengok cerita 18 tahun ke atas sahaja. hehehehe… tapi tu zaman aku muda. Zaman sekarang ni, budak baru nak ambil upsr pon dah […]