kenapa lelaki susah nak minta maaf ?

kenapa lelaki susah nak minta maaf ? Aku tau, gerenti ada orang tanya kenapa lelaki susah nak minta maaf, walaupun dah buat salah. Biasanya soalan ni ditanya oleh awek-awek yang baru dapat tengok cerita 18 tahun ke atas sahaja. hehehehe… tapi tu zaman aku muda. Zaman sekarang ni, budak baru nak ambil upsr pon dah […]

Cara menyamar di internet

Cara menyamar di internet Cara menyamar di internet ni saya kongsikan secara tak langsung kepada seseorang yang agak rapat dengan saya di internet atau lebih tepat lagi di facebook. Macam entri hack whatsapp orang yang saya sharekan sebelum ni, ingin saya ingatkan di sini bahawa cara menyamar di internet ni saya kongsikan atas dasar ilmu […]