Cerita hantu – kisah benar

Entri ni saya buat selasa malam rabu baru2 ni… masa tu saya nak melenteng (sejenis rokok dibalut sendiri) bila saya nak amek kertas pembalut tu, ada pulak sehelai rambut yang lebih kurang 2 inci panjangnya.. sedangkan rambut saya masa ni sangat pendek, baru je potong nombor 2 ari jumaat ari tu, so saya pelikla… rambut […]

10 kisah benar yang aneh

10 kisah benar yang aneh 1.Lebah yang memberi penghormatan Kisah benar yang aneh ini berlaku di England. Margaret Bell membela lebah di Leintwardine, kira-kira 7 batu dari rumahnya di Ludlow, Shropshire. SSejurus kematiannya pada June 1994, mereka yang berkabung dikejutkan dengan kehadiran beratus-ratus lebah di satu sudut jalan dihadapan rumah Margeret Bell. Lebah-lebah itu kekal […]

10 kapal berhantu

1. Octavius: Kapal berhantu ini dijumpai pada 11 Oktober 1775 di barat Greenland. Herald adalah sebuah kapal untuk menangkap ikan paus. Menurut para sejarawan, ketika krew kapal Herald menaikin Octavius, mereka mendapati semua orang mati dibawah dek kapal. Mayat krew Octavius tak begitu busuk kerana persekitan yang sangat sejuk. Bersama-sama mayat seorang wanita, seorang budak […]

Isnin yang luar biasa…

Tahukah anda… semalam adalah hari isnin yang luar biasa… kerana semalam adalah ahad, bukannya isnin.. tak faham kan? saya pon tak faham.. Caeritanya macam ni… Apa yang dimaksudkan dengan luar biasanya ialah… selalunya kalau pagi isnin camni la situasinya kan? Huk alllooh, malas gile nak bangun, tapi semalam, saya menggelabah bangun bila tengok jam dan […]