Punca kenapa blog kena hack

Punca kenapa blog kena hack Penat dah sebenarnya nak jawab soalan ni bila ada blogger tanya kenapa blog dia kena hack. So kat sini saya nak kongsi beberapa punca kenapa blog kena hack. Otai-otai networking, otai-otai webmastering mungkin kurang bersetuju dengan punca kenapa blog kena hack ni. Itu diorang punya pasal, mereka ada pandangan mereka […]

apa itu hacker

Apa itu hacker ye? macam biasa dengar, hacker biasanya dilabelkan sebagai orang jahat yang curi maklumat orang melalui komputer… tapi apa itu hacker sebenarnya? makcik-makcik yang rajin bukak facebookk tu mesti tertanya-tanya apa itu hacker? biskut ke? hehehehe… meh saya cerita sikit secara umum sikit apa itu hacker ye… hacker mengikut kamus wikitionary, yang telah […]

Fakta tentang blog alongxp.com

Ini adalah satu entri yang menekankan berkenaan fakta tentang blog alongxp.com yang patut anda tahu. Fakta tentang blog alongxp.com #1 Satu blog peribadi yang secara asasnya berkongsikan hal berkaitan dengan teknologi Secaara khususnya blog ini adalah blog yang berkongsi fakta tentang teknologi. Berkongsi bagaimana menggunakan teknologi terutama sekali teknologi ICT Berkongsi apa yang anda perlu […]

Kalau pakai linux, hacker lettew

Assalamualaikum dan hai para pembaca blog alongxp.com, apa khabar? adakah korang pun jenis manusia yang “kalau pakai linux, hacker la orang tu”? Ceritanya bila sorang ahli group telegram geekers ber’pm’ dengan saya. Dan dia ingat saya ni hacker sebab saya pakai linux. Mungkin pada dia, kalau pakai linux, hacker lah manusia tu. Dan macam saya […]