#lynkbloggerdinner menyesal

ni cerita hari jumaat yang lepas, bila mana saya turut dijemput ke satu event blogger yang saya kira agak mewah juga la walaupun di hotel 4 bintang iaitu #lynkbloggerdinner. Saya tak banyak pergi event blogger, tapi bukan tak pernah langsung, biasanya di cafe-cafe, dewan… tapi kali ni di hotel dan yang pastinya event #lynkbloggerdinner ni […]

jana wang automatik

jana wang automatik kan? ade ke cara boleh jana wang automatik ni? beberapa hari (mungkin minggu, mungkin bulan yang lalu) aku ada la berbual ngan tukang kebun tempat kat tempat kerja aku ni.. cerita susahnya nak cari duit masa zaman die muda-muda dulu (umur die sekarang dah 50 lebih) cerita zaman tu macam mana susahnya […]

kenapa internet dunia tanpa sempadan ek?

Kenapa org kata internet dunia tanpa sempadan? Dulu masa hujung tahun 90an atau awal milenium tertanya gak bila orang sebut internet dunia tanpa sempadan ni. Yelah… masa tu saya ni masih bodoh internet. Tak tau pon apa fungsi sebenar internet. Masa tu pernah guna internet untuk mirc dengan e-mail je. Masa dok serumah ngan sorang […]