Kes buli, junior, senior

Kes buli, junior, senior Hari ni aku blogwalking, kerana hasil kajian aku… dua sumber yang membantu menaikkan trafik adalah SEO dan blogwalking, yang lain-lain tu ada juga, tapi dua tu yang utama lah… salah satu yang menarik dalam perjalanan blogwalking aku adalah, aku bila terserempak dengan blogger lelaki yang membawa cerita pasal Senior, Junior dan […]

Kenangan masa sekolah rendah

kekadang aku teringat kenangan masa aku skolah dulu, teringat masa tadika, aku tadika dulu kat taski abim,pegi tadika naik van,kat blok umah yang aku tinggal,kitorg bertiga aku, firdaus,min. sesame turun pakai baju ijau, selalunye kitorg dok blkg, dan dulu aku selalu kena buli,beg aku beg kain,diorg beg keras,aku dihimpit. hahaha firdaus pindah masa nak masuk […]

Bosan dengan komputer

Macam yang saya nyatakan dalam entri sebelum ni… Blog saya lebih kepada blog geek. Iaitu benda yang melibatkan komputer dan teknologi maklumat. Tapi kalau tgk akhir-akhir ni tak banyak benda berkaitan komputer saya kongsikan. Sebab ada kalanya saya bosan dengan komputer. Ada kalanya saya nak jadi orang biasa. Bukan “pakar komputer” macam yang orang selalu […]