Cara nak ayat awek ajak….

Tertarik dengan status fb penulis blog ohpilihanku, buat saya rasa macam nak je buat kelas atau tutorial atau entri tentang cara nak ayat awek ajak…. Cara nak ayat awek ajak apa? Mesti korang harapkan cara nak ayat awek ajak main kan? Sebab itulah kata kunci atau keyword yang orang selalu cari kat blog ni. Walaupun, […]

Cara nak baca whatsapp orang lain

Cara nak baca whatsapp orang lain Ramai betul orang cari cara nak baca whatsapp orang lain ni, saya pun tak tahu kenapa. Saya dapat tahu ada orang cari cara nak baca whatsapp orang lain ni sebab banyak sangat keyword berkaitan cara nak baca whatsapp orang lain yang digunakan dan membawa ke dalam blog ni. Walaupun […]

kenapa lelaki susah nak minta maaf ?

kenapa lelaki susah nak minta maaf ? Aku tau, gerenti ada orang tanya kenapa lelaki susah nak minta maaf, walaupun dah buat salah. Biasanya soalan ni ditanya oleh awek-awek yang baru dapat tengok cerita 18 tahun ke atas sahaja. hehehehe… tapi tu zaman aku muda. Zaman sekarang ni, budak baru nak ambil upsr pon dah […]

Kes buli, junior, senior

Kes buli, junior, senior Hari ni aku blogwalking, kerana hasil kajian aku… dua sumber yang membantu menaikkan trafik adalah SEO dan blogwalking, yang lain-lain tu ada juga, tapi dua tu yang utama lah… salah satu yang menarik dalam perjalanan blogwalking aku adalah, aku bila terserempak dengan blogger lelaki yang membawa cerita pasal Senior, Junior dan […]