nak hack whatsapp orang

Assalamualaikum dan hai para sahabat, nak hack whatsapp orang? ape hal? Ok, berdasarkan ilmu dan skill seo abang yang tak seberapa, dan rentetan dari entri cara baca whatsapp orang ni, maka banyakla orang yang contact abang dengan tujuan nak hack whatsapp orang lain, terutama pasangan mereka. nak hack whatsapp orang Sejujurnya abang tak faham apa […]

Cara menyamar di internet

Cara menyamar di internet Cara menyamar di internet ni saya kongsikan secara tak langsung kepada seseorang yang agak rapat dengan saya di internet atau lebih tepat lagi di facebook. Macam entri hack whatsapp orang yang saya sharekan sebelum ni, ingin saya ingatkan di sini bahawa cara menyamar di internet ni saya kongsikan atas dasar ilmu […]

Penawar Gula Berlebihan Dalam Badan Anda

Penawar Gula Berlebihan Dalam Badan Anda Dapatkah korang bayangkan penawar gula berlebihan dalam badan anda tu macam mana? Ibarat kalau korang biasanya buat air teh o, kalau biasa korang letak satu sudu, cuba letak 3 sudu, tak terminum kan? Kalau tak ada gula pun tak sedap kan? kalau terlebih gula pun tak sedap, betul? Samalah […]

Pakej internet tunetalk untuk blackberry

Pakej internet tunetalk untuk blackberry Pakej internet tunetalk untuk blackberry macam mana? Itulah yang saya tanya pada mungkin tokey kedai handphone kat kluang johor masa saya balik johor hari tu. Ye… Saya memang orang johor… Tapi tak cukup johorean sangat la sebab saya membesar pon banyak kat selangor Hari tu saya balik kampung kat kluang, […]