Mendadak!!!

agak terkejut gakla bila alongxp tengok trafik blog alongxp ni… naik mendadak… hampir sekali ganda naiknya… apakah rahsianya? hahaha… antara yang boleh bagitahu skrg ni korang boleh tingkatkan trafik korang kalau korang ping blog korang kat tempat2 tertentu.. rujuk entri ping blog korang kat sini… dapat trafik masyuk…

pastu..beberapa hari kebelakangan ni… ada orang kata alongxp ni blogger femes la…blogger popularla… haaaaaaa… yg tu tak tau kenapa… mmg tak faham sangat…sangat…sangat…

ape pon, jom kita jengah blog ku,nuyuena dan amoi

 

5 thoughts on “Mendadak!!!

  1. dah lame tak hapdate ..xde mood..bw je la sekarang..
    pasal trafik..memang xpernah nak jejak 50visitor kot..hehe
    sbb utama..malas nk ping blog.malas nak heboh2 blog ..

    terbaik giler alasan kan.malas.tak dapet nk tolong la..=p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge