last week vs this week…

ok, yang ni berdasarkan pada stats nuffnang… klu stats awstat tu aku suka tengok 2 minggu sekali atau sebulan sekali je…

ok, yang ni 2 minggu lepas punya…

beza kan? sbb aku tak dapat nak update kaw2 cam minggu lepas atas dasar kesihatan.

tapi xpe… korg leh jengah blog fahmi, malek dan cik qiqi… qiqi ye bukan gigi

alongxp

Seorang juruteknik komputer, seorang jurufoto, seorang ham operator yang memegang callsign 9W2AXP, seorang suami, dan seorang bapa

You may also Like

Hari Raya in Malaysia

Hari Raya in Malaysia

June 29, 2018
Bongkar potensi diri part 1

Bongkar potensi diri part 1

September 25, 2017
Download cerita baru

Download cerita baru

August 27, 2016

7 Comments

  1. nurul ashikin

    10th Nov 2011 - 3:02 pm

    bestnya… meriah.. apa rahsia traffik banyak ni?

    • alongxp

      10th Nov 2011 - 3:50 pm

      @nurul ashikin, haaaa… baca entri bertajuk ping blog dlm blog ni ok?

  2. Hazmin Hamudin

    9th Nov 2011 - 9:37 pm

    bila la nak merasa trafik macam ni…adeh..indahnya dunia..haha

  3. shah

    9th Nov 2011 - 4:01 pm

    berapa agaknya income nuffnang hek, boleh bayar kete bmw dah tu bulan2

    • alongxp

      9th Nov 2011 - 4:48 pm

      @shah, bulan2? 42 sen untuk 2 bulan…hehehe

  4. oshin

    9th Nov 2011 - 10:17 am

    hamboi…meriah UV die..oshin 50 pon payah huhu

    • alongxp

      9th Nov 2011 - 2:44 pm

      @oshin, tula… xnk blanje saya makan…

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Archives

Subscribe to Blog via Email

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3,729 other subscribers

×