Keta aku lg…

Adoilaaaa…lpas satu…satu…klu aku tau aku nk langgar pagar smlm,xyah aku cat skirt ari tu…xtaula aku amek site terlebih ke atau pagar tu yg bukak xabes ke…sbb aku tgk depan je…sbb da biasa kua ok je… Adeh…ni aku upload ckit gamba2nye…


Hasil carian :

(Visited 196 times, 5,352,371)

5 thoughts on “Keta aku lg…

  1. Wah…cheq paham perasaan tuh along uiihhh
    Cheq pun sama dulu hehehee
    Huuhuu..sabar laa..
    Tapi syukur gak ahhh tak kena teruk sangat
    Buat nyaaa xda langsung kete neyh
    Mana nak hehhehee…..

    *Miss Meen pesan kat Along pas neyh hati2 ehh…

  2. huhu…da siap da…tp azab je aku nk bwk blk mlm td sbb br lpas ujan,takut air naek,aku bwk 30-40km/j je…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge