kalaulah kalau…

Assalamualaikum,salam sejahtera dan salam 1 malaysia… haha… korang rasa-rasa kalau ape gaknye ye? hehehehe…pagi tadi masa dalam perjalanan nak ke tempat keje,aku dgr radio era, krew riuh pagi era ngah bersiaran kat pejabat pos kat gombak sempena aznil riuhkan pos Malaysia bersama ray & hanif, dlm program ni korg leh menderma kepada yg kurang bernasib baik bile korang beli setem ada muke pak nil.huh… gerenti berderet-deret orang beli kan? tambah-tambah pada pengumpul setem… fuh… snangnye cara pak nil nk membantu menghulurkn bantuan ngan jumlah yg besar…kan? kalau la aku ni femes cam pak nil tuh…

ni tak femes… nk letak muke sndr kat blog sndr pon malu…tu yg letak pandangan dr blkg tu… tu pon gamba 3 tahun lepas…

tu yg mule terfikir…kalau la aku ni kaye…kalau la aku ni popular… kalau lah aku itu…kalau lah aku ini…huhuhu…

tp tu sume kalau je la…hehehehe {prtm}

(Visited 22 times, 5,369,633)

9 thoughts on “kalaulah kalau…

  1. hahah..cubalah kalau tu diusahakan jd kenyataan..alngkah indahnya..xpyh nak tnjuk blkg je..heheh

  2. ngeh3 ^^ ptot pon muka tuh dpt tgk blakang je
    pemalu rupenye die ni =P
    (psttt~eyka follow cni.crik shoutbox xjmpe ^^)

  3. salam..maaf atas kelewatan balas kunjungan..jdual yg agak padat…trimas jenguk2 blog caer..=)

    fuyyo teringin jd famous ke?ahaha

    • teringin tu xla sangat caer… tp tu ar…kalau laaaa femes… jd la cam pak nil tu kan?tp sblm die femes cam skang,cam2 cabaran die da lalui kan?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge