gambar orang-orang yang terlampau

Gambar peguam terlampau?salah, gamba pramugari terlampau?salah. Gambar guru terlampau? salah. Gambar murid sekolah terlampau?salah jugak. Gambar pembantu makmal terlampau? salah. Gambar student IPT terlampau? pon salah. habes tu gambar sapa yg terlampau?

ni ha… gambar orang yang terlampau malas… hahaha

 ni sah la peti ais orang bujang ni. ntah dah berapa lama la dah tak bukak freezer tu agaknye.

aku rasa gamba ni dengan gambar yang kat atas tu ada kena mengena.

melampau tak diorg ni punya malas? sanggup beratur dan bersesak semata2 malas nak naik tangga

tanah ke salji dah penuh pon malas nak basuh kereta,nak gerakkan wiper pon malas ke wiper dah sangkut?

motif dia bawak kereta ke pulau sekangkang kera tu untuk? sbb malas la tu

ni sapa punya kerja la ni?

monopod yang diubahsuai.. hahaha…

tak tahulah macam mana nak cakap pasal kemalasan orang yang terlibat dalam pembuatan garis ni. super duper hyper malas diorang

dah… jgn nak malas2 g blog kaloi, abanglong kucing dan panadol?

Hasil carian :

(Visited 552 times, 5,368,954)

17 thoughts on “gambar orang-orang yang terlampau

  1. perghh dah cam kutub utara peti sejuk tuh hehe…hahahah gambar2 yang failed..kejadah kereta sebutir dalam pulau tuh..tak kan malas nak jalan kaki hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge