Posts for Fakta Category
Fakta menarik tentang Android.

Fakta menarik tentang Android.

Kali ni saya nak kongsikan Fakta menarik tentang Android. Hari ni, Android memonopoli hampir semua jenama telefon, kecuali Apple yang masih bertahan dengan IOS.

Nokia yang dulunya sangat sombong, tak nak guna Android sebagai Sistem Operasi pada telefon pintar mereka, akhirnya terpaksa menelan Android kedalam badan telefon pintar mereka.

Begitu juga dengan Blackberry. Pada saya, blackberry OS tu bagus dah, mantap, laju dan semakin bagus masa kali terakhir saya guna blackberry.

Sampaikan, lepas saya dah beberapa bulan guna Samsung Galaxy Note 1 (N7000) pun saya masih beli satu blackberry, sebab lebih puas bertweet guna bb. Analogi tahap...

Fakta menarik tentang Instagram

Fakta menarik tentang Instagram

Fakta menarik tentang instagram adalah, saya tak pernah terfikir nak ambil tahu pun pasal fakta menarik tentang instagram ni sebelum ni.

Dan fakta menarik pasal instagram ni adalah, saya bukan nak buat sangat pun akaun instagram alongxp tu. Tapi nak tak nak kenalah jugak buat kan? Considered as personal branding… hehehehe

Antara fakta menarik tentang Instagram ni,...

Archives

×