Loading...

berjaya capai 10k unique visitor sebulan.. syukur

malam tadi, 1/11/11 aku tengoklah kat awstat progress visitor kat blog aku yang tak seberapa ni. alhamdulillah syukur… berjaya gak capai 10 ribu uv bulan lepas.

klik gambar untuk lebih jelas nyata hehe

huaaaaaaahhh… seronoknye rasa, walaupun baru 10 k… seronoknye tu… fuuuhh… xterkata beb…

tapi kalau tengok kat stats nuffnang lagi hebat… hahahaha…

nampak? gile x? hahaha…

eh…korang da singgah kat blog roxyzai, adah dengan aslina? kalau belom g singgah jap…

30 comments
  1. irwanmiswan

    perghhh memang mantap la ko, blog aku sehari nak 100 pon susah tau keh3. biase lah, blog biase2 je. wahhh ni mesti dah masyuk, meh singgah parit jawa, belanje aku asam pedas keh2

  2. Nur

    Perghhh.. ramai sungguh visitor kalau nak dibandingkan blog saya. Tahniah!! Lepas ni bolehlah kongsi tips nak tarik pengunjung..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge