App android yang mengubah bunyi kereta

Korang ada angan-angan nak pakai kereta-kereta sport yang mahal macam kereta cam mustang, BMW, Ferarri, Lamboghini dan sebagainya? Tapi tak mampu kan? sama macam saya… nak beli sport rim dia aje pon belum tentu mampu… Nak buat bunyi pakai mulut? dah naik bosan, stering tu pon dah penuh dengan air liur sebab dok buat macam-macam bunyi.. Bila terpandang henset tu terfikir lak… kalaulah ada app android atau iphone yang boleh tukar bunyi kereta korang tu kepada bunyi ferarri ke mustang ke kan? ada… jangan risau… Memperkenalkan XLR8, satu app untuk android dan iphone atau ipad yang mampu membuat korang perasan cam korang bawak muscle car, atau sport car. app android yang tukar bunyi kereta

Canggih tak? tapi apa yang tak bestnye.. app ni kena bayar… tapi takla mahal sangat, 0.99 USD JE… hehehe..

Hasil carian :

alongxp

Seorang juruteknik komputer, seorang jurufoto, seorang ham operator yang memegang callsign 9W2AXP, seorang suami, dan seorang bapa

You may also Like

2 Comments

  1. taran

    13th Jun 2012 - 2:00 am

    Nice work man.I really like your post.Thanks for it.
    taran kata cerita ni best –>>Apple Macbook Pro With Retina Display | Apple MacBook Pro

    • Alongxp

      25th Jun 2012 - 7:58 pm

      thanks 4 your comment, sorry for pending approval, ur comment goes to spam cause its not this blog language, haha…

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Archives

×