Alongxp di komuniti blogger lagi

hari jumaat baru-baru ni, macam biasa lah,aku ping entri kat byk tempat antaranya komuniti blogger dah siap ping tu,aku terpandang la widget bacaan tertinngi minggu ni, ternampak lak entri penangan cincin keliling bulan tu.. eh tu cam entri aku, dapat 42 bacaan, ok la tu kan? at least top 10 beb. byk berjasa la komuniti blogger ni, dulu aku difeatured kat sana. skang entri aku dapat top 10 lak(wlaupun aku nombo 9 je pon hahaha)

 

(Visited 25 times, 5,369,103)

4 thoughts on “Alongxp di komuniti blogger lagi

  1. saya ingat lagi kali pertama saya mencurahkan nukilan di telatah.com… sehingga menjadi salah satu admin di website tu… byk kenangan… yg saya terkilan…. bila website tu di hacke… dah kami berpecah ikut haluan masing2… sekadar kenal di dunia maya… tahniah untuk kamu…. memang sangat2 membantu….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge