Alongxp.com akan ditutup…

ye… benar… alongxp.com akan ditutup, tapi xpe… bukan masalah besar rasanya kan? sebab… bukan lama pon… dari pukul 12 tghari sampai siap pengubahsuaian di alongxp.com ni… paling lewat sampai pukul 12 tgh malam ni… apa yang pasti pada 1 hari bulan 12 tahun 2011, alongxp.com akan berwajah baru…

alongxp

Seorang juruteknik komputer, seorang jurufoto, seorang ham operator yang memegang callsign 9W2AXP, seorang suami, dan seorang bapa

You may also Like

Hari Raya in Malaysia

Hari Raya in Malaysia

June 29, 2018
Bongkar potensi diri part 1

Bongkar potensi diri part 1

September 25, 2017
Download cerita baru

Download cerita baru

August 27, 2016

7 Comments

  1. hazari

    17th Dec 2011 - 10:22 pm

    lah, suspen dah tadi hahaha.

    • Alongxp

      18th Dec 2011 - 12:04 am

      @hazari, hehehe… tutup kejap je ari tu…

  2. Nur

    2nd Dec 2011 - 12:39 am

    Salam.. Cantik theme baru.. Bagus2 ada pembaharuan..

    • Alongxp

      2nd Dec 2011 - 8:56 am

      @Nur, cantik e?mekasih..

  3. Khidhir

    1st Dec 2011 - 10:01 am

    wahh.. theme baru. cantik2.. sy suka..

    • Alongxp

      1st Dec 2011 - 10:45 am

      @Khidhir, yeke?mekasih… risau gak theme baru ni xdigemari orang…

  4. normi

    30th Nov 2011 - 8:38 am

    lorr..igt ttp terus td…ttp utk pengubasuaian jer…..hehe

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

Archives

Subscribe to Blog via Email

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 3,729 other subscribers

×