2 hari yang memberansangkan!!!

memberansangkan ya, bukan mengersangkan atau menteransangkan ye…

800 lebih untuk 2 hari ni… entah bila lagi nak merasa camni kan? 300 lebih tu standard ar… nak dapat lebih 500 tu pon dah cukup susah,inikan nak dapat 800, hari ni memang conform la xdpt lebih 300, hari ni hari cuti, pastu aku pon xbrapa nak bw hari ni…

p/s: jom jenjalan kat blog muse, syuk dan normie

Hasil carian :

(Visited 84 times, 5,364,928)

8 thoughts on “2 hari yang memberansangkan!!!

  1. Hari ini hari yang memberansangkan. IM lebih banyak rehat dan tidur. Entah kenapa IM asyik rasa nak marah jer kat ibu_suri nih!

    tapi IM pendam je sorang-sorang…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge