Rumah baru,kehidupan baru…

huhu…siap gak aku membasuh untuk pusingan ke-3,hahaha…tu byk lg yg menanti utk d basuh,ni sume sbb aku pindah umah, aku tak pandai nak mengemas,klu org lain mengemas umah amik masa 1 jam,aku amik masa 1 ari,tu pon org tgk cam tak mengemas,so masa aku nk pindah,aku mintak jasa baik staff2 skolah aku,lbh kurang 5 org ar, utk kemas umah aku, aku bukak kunci,aku tinggal,diorg dtg,kasi setle,tp aku lupe nk bgtau, bilik aku takyah kemas sbb kain bj aku bersepah, so aku balik la,tgk2 bilik aku da setle, adeh…habis bj kotor ngan bj bersih diorg rojak skali, huh…tp xpela…klu nk tggu aku, ntah bile lak nak siap kan?

Aku pindah atas 2 sebab utama(maknanya ada la sbb kecik lain gak),1.aku tak mampu nk byr sewa umah tu sorg2, yg ke 2 sbb aku nk tinggalkan kenangan manis kat umah tu, masa aku pindah tu,aku angkat barang,tetiba rasa sebak, masuk umah br, ada gak sebak,tp aku keras kan ati aku, aku nekad, pindah nye umah baru ni, aku adalah aku yg baru, aku nk jd lebih baik dr yg dulu, aku nak bina idup baru, yg lepas tu aku nak tinggalkan kat blakang, tp mcm mana pon sesekali aku kena toleh gak blkg,supaya kesilapan yg dulu takkan aku ulang lg.

kali ni aku nekad, aku nk tumpukan pada apa yg patut aku tumpukan sambil tu,aku nk enjoy ngan benda2 yg aku tak dpt buat sblm ni, huhu… ka r… nak tdo…sok nak keje…

(Visited 63 times, 4,591,267)