Penawar Gula Berlebihan Dalam Badan Anda

Penawar Gula Berlebihan Dalam Badan Anda

Dapatkah korang bayangkan penawar gula berlebihan dalam badan anda tu macam mana? Ibarat kalau korang biasanya buat air teh o, kalau biasa korang letak satu sudu, cuba letak 3 sudu, tak terminum kan?

Kalau tak ada gula pun tak sedap kan? kalau terlebih gula pun tak sedap, betul? Samalah gula dalam darah kita, kalau kurang pun tak boleh, telebih lagilah tak boleh.

Rakyat malaysia ni jaranglah ada masalah kurang gula, kecuali yang dah berpenyakit, telebih gula tu memang biasa, tak percaya tanya boboiboy hehehe.

Gula perlu dalam badan kita untuk ditukar kepada tenaga, tapi kalau gaya hidup kita jenis yang kurang mengeluarkan tenaga, kita perlulah cari penawar gula bagi mengawal gula berlebihan dalam badan kita.

Tahukah anda?

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 162 times, 4,600,176)