Permintaan kepada bakal pengantin

Hai para pembaca blog alongxp.com, hari ni saya ada 1 permintaan kepada bakal pengantin. Permintaan ni tak ada kena mengena dengan majlis perkahwinan akim dan stacy dan rasanya memang tak akan ada kena mengena dengan majlis persandingan akim dan stacy.

perkahwinan akim stacy

Walaupun permintaan kepada bakal pengantin ni tak ada kena mengena dengan majlis persandingan akim dan stacy, tapi entri ni wujud lepas saya tengok cerita pasal perkahwinan akim dan stacy kat tv.

persandingan akim stacyGambar sekadar hiasan. Sumber

Ceritanya bila saya tanya dengan isteri saya dia dah basuh tangan ke belum, sambil kat tv tengah memaparkan liputan pasal majlis perkahwinan akim dan stacy.

Masa tu saya terfikir nak tweet kenapa mereka tak jemput saya ke majlis mereka, padahal, antara saya dengan stacy tu bukan orang lain, tak ada kena mengena pun. hehehehe.

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 183 times, 4,595,402)