Kenangan masa silam

Sape yang lahir tahun 80’an macam aku mesti kenal benda2 ni… aku tengok budak2 sekarabf dah xde main benda2 ni semua. semua dah ada kat internet. benda2 ni semua dah jadi kenangan je

filem back to the future

yang ni aku suke… pembalut chewing gum tu ada tatoo lekat.. tapi bila mandi je die dah longgar

aku gerenti budak2 skrg xtau camne nk main guli kan?

ok, skrg kite g pulak ke blog  vida, yousuf dan manja

Hasil carian :

(Visited 206 times, 5,279,077)