Peristiwa penting pada 12 september

Peristiwa penting pada 12 september

12 september 1654: 23 orang Yahudi yang melarikan diri dari kekejaman Portugis di Recife, Brasil, tiba di pelabuhan kolonial Belanda, New Amsterdam (sekarang dikenali sebagai New York City), menjadi kelompok Yahudi Amerika pertama.

12 september 1683: kekalahan tentera islam khalifah uthmaniyyah di Vienna dalam pertempuran wina.(sumber)

12 september 1940: Sekumpulan remaja yang mencari anjing mereka terjumpa lukisan prasejarah di sebuah gua yang dipanggil Lukisan prasejarah Lascaux.

12 september 1962: presiden j.f.keneddy memberitahu dunia yang amerika akan menghantar manusia yang akan menjejakkan kaki ke bulan

Antara peristiwa penting pada 12 september yang patut anda tahu adalah, mendiang paul walker, hero dalam filem fast and furious, lahir pada tarikh 12 september 1973 (tua sikit dari saya).

peristiwa penting paul walker Continue reading

Hasil carian :

(Visited 53 times, 4,597,339)

Poligami? susah? mustahil? tak mungkin..

Poligami? susah? mustahil? tak mungkin..

Poligami? susah? mustahil? tak mungkin.. tak mungkin tak boleh nak berpoligami hehehe.

Hampir semua lelaki mesti nak kahwin lebih dari satu, walaupun cuma sekali je terdetik dalam hati, walaupun tahu memang tak mampu zahir dan batin, walaupun tahu tak akan mampu berlaku adil.

rahsia poligami

Saya ingat lagi, masa saya kursus kahwin dulu, penceramah tu siap suruh semua peserta kursus kahwin (yang lelaki) untuk berkahwin lebih dari satu, maka muka lelaki penuh dengan keceriaan dan muka peserta perempuan penuh dengan kecukaan.

Wajib tengok yang ni:

Donnie yen dalam star wars? Waterpark??

40% owner kucing tak buat ni

Ajak lepak… Xkan sebab mlm kot?

Lazada Malaysia

Use me!

Visit shopcoupons website

Hasil carian :

(Visited 178,566 times, 4,597,339)

Masa saya belajar dulu pun, saya dan kawan-kawan lelaki suka pilih tajuk poligami ni sebagai tajuk untuk dibentangkan sebab nak penontonton bagi respon, ada markah disitu.

Penonton yang respon bukan setakat kawan-kawan kelas je, pensyarah pon suka tajuk ni. hehehe.

Kenapa orang lelaki nak berpoligami? kenapa Allah bagi keizinan untuk kahwin lebih dari satu hanya kepada lelaki sahaja? kenapa perempuan tak boleh ada lebih dari satu suami?

Ini kalau nak cerita, bukan 300 patah perkataan, 300 ribu patah perkataan pon boleh. Tapi yelah, saya lelaki, kalau saya huraikan panjang macam mana sekali pon, perempuan mesti tak puas hati punya, saya pernah saje gurau-gurau menyatakat sorang ustazah ni, saya kata suami dia nak kawin lain,terus membebel panjang dia, ustazah pun boleh marah bila dikata suami dia nak kahwin dari 1.

domain murah

(Visited 140,867 times, 4,597,339)

Ramai lelaki kat luar sana tu yang nak beristeri lebih dari 1, tapi ada je halangan yang tak membenarkan suami untuk menjayakan pelan poligami yang dah lama terpendam.

Nak luahkan, asyiklah tak kena masa, isteri tengah masak di dapur, si suami datang konon-konon nak tolong, sebenarnya nak cuba berbincang kalau-kalau isteri boleh bagi kelulusan untuk projek poligami dia tu, baru dekat, terus tak jadi niat nak luahkan niat nak tambah isteri tadi bila tengok isteri tengok potong ayam.

Si suami terus terbayang si isteri tetak kemaluan suami macam yang masuk dalam berita. Kecut terus bahagian sulit tersebut.

Jadi macam mana agaknya ya? Kita rujuk pada yang pakar.

Ebook-Panduan-Lengkap-Mudahnya-Poligami1

Dapatkan sekarang

 Panduan ni sangat sesuai untuk yang merancang nak berpoligami atau yang dah pun berpoligami. Atau mungkin ada isteri yang rasa nak hadiahkan buku ni kepada suami dia sebab takut suami dia buat maksiat dengan berzina sebab tak berani nak mintak izin dari isteri. Renung-renungkan dan dapatkan panduan poligami ni.

Hasil carian :

(Visited 315 times, 4,597,339)