Alasan yang best kalau terkantoi

Semalam, aku jumpe gamba ni dalam surat khabar harian metro.

haha… cam kisah video anwar ibrahim je… ramai dok tanye aku, ade tak jumpe video tu, aku bgtau aku tak cari pon, sbb bukan ade faedah pon. klu tu mmg die,atau bukan die sekali pon, bia ar… gaji aku tak naik gak, harga barang,harga minyak naik gak nnt. so abaikan je la…

p/s: mesti alasan ni ramai dah gune bile kantoi,”tu bukan abg tu,tengok,perut die lg buncit. ekekekeke” klik sini kalau nak tau…

Hasil carian :

(Visited 41 times, 4,600,176)