Punca kenapa blog kena hack

Punca kenapa blog kena hack

Penat dah sebenarnya nak jawab soalan ni bila ada blogger tanya kenapa blog dia kena hack. So kat sini saya nak kongsi beberapa punca kenapa blog kena hack.

Otai-otai networking, otai-otai webmastering mungkin kurang bersetuju dengan punca kenapa blog kena hack ni. Itu diorang punya pasal, mereka ada pandangan mereka dan saya tak kata diorang salah, cuma beb, tak semua orang faham amende korang cerita. hahahaha.

Ok, saya mula rasa nak himpunkan punca kenapa blog kena hack bila bukak satu blog ni yang di share oleh seorang rakan blogger, tapi blog yang dia share tu bukan blog dia.

blog kena hackDan bila saya bukak blog dia tu, terdetik rasa nak hack blog tu dek kerana perasaan panas hati dengan cabaran yang perlu dilalui sebelum dapat baca artikel tu.

Ok, ni adalah sebahagian punca kenapa sesebuah blog kena hack.

Continue reading

Hasil carian :

(Visited 114 times, 4,591,267)