cakap dengan diri saya yang lagi satu

benda cakap dengan diri saya yang lagi satu ni timbul dalam entri yang lepas, entri Bukan takut bini , tapi bini yang tak takut suami, dalam tu saya ada nyatakan macam ni. “Tapi baru2 ni sambil saya tengok 1 rancangan ni,otak saya buat kajian,hujah,dan kesimpulan dengan diri saya yang lagi 1”

Rasanya dalam tahun 2 lepas, saya ada ke kenduri kat rumah kawan saya, lepas makan tu, duduklah berbual dengan kawan-kawan yang lain. sambil berbual tu, pandangan kami terarah kepada sorang budak, umur dalam 5 ke 7 tahun. tengok dia cakap sorang2, tapi bukan setakat mulut terkumat kamit je… siap dia berpaling ke arah kiri dia, seolah-olah ada orang kat sebelah kiri dia.

tak lama lepas tu, dia cakap ngan diri sendiri tu bukan kat sebelah kiri je, dia berpaling ke kiri dan kanan, macam dah ada 2 orang pulak, kali ni bukan bercakap je… siap macam bertekak pulak… makin lama kitorang tengok, macam makin ramai pulak kawan dia tu. Continue reading

Hasil carian :

(Visited 115 times, 4,593,160)