Aku Mintak maaf

Assalamualaikum…
Mungkin korang rasa cam aku ni dah buang tebiat ke poyo ke hape ke…tapi pada aku,aku perlu buat benda ni, sebab ajal maut kat tangan tuhan, kite tak tau,sok luse kite leh jumpe ke tak, takut tak sempat, aku nak mintak maaf kat semua orang, sama ada yang kenal aku ke tak, atau yg aku kenal atau tak, kawan-kawan jtk,kawan-kawan bukan jtk, kawan-kawan yg aku kenal masa kursus,kawan-kawan kjkm(banyak dosa aku kat situ),kawan-kawan ftsel, sape-sapelah,mcm aku ckp tadilah,yg kenal atau tak, maafkan aku kalau selama kite berinteraksi, aku buat korang rasa marah ke,kecik hati ke, terasa ke, maafkanlah aku, aku cume seorang hamba Allah yang tak pernah terlepas dari melakukan kesilapan, mungkin selama aku melawak ke, beri pandangan ke, aku dah wat dosa kat korang, aku mintak maaf.
Pastu kalau aku ada terambil barang korang,yang aku dah tak ingat, atau aku tak perasan, kalau sempat,korang bgtaula aku, kalau ada makan minum yang aku terbelasah, aku mintak halal, kalau nak tuntut gak, cepat-cepatla contact, mana tau panjang umur, murah rezeki, leh aku balas balik, mana yang aku hutang tu, insyaAllah aku akan bayar secepat mungkin, kalau tak sempat, tolonglah halalkan.
Janganla korang ingat aku ni ada penyakit kritikal lak, kang jadi doa lak,hahaha… benda ni perlu, sebab kite tak tahu sok lusa camne kan? kite ni sume hamba Allah,die yang maha Esa,dia yang maha Kuasa, kite cume leh merancang, die yang tentukan.Kalau nak mati, tengah lepak minum pon leh mati, so kite tak tahu macam mana kita akan kembali ke rahmatullah. Jadi sebelum terlewat, aku mintak maaf lagi kat korang, ampunkan dosa-dosa aku kat korang.
Wassalam.



(Visited 28 times, 4,598,700)