indentiti baru AlongXP :D

ok, hari ni diisytiharkan… aku dah ada identiti baru,bukan tuka k, tambah… hahaha… skang ni selain nama penuh yang mak bapak aku bg,yang tertera kat dalam ic, selain nama panggilan kawan2 rapat, selain nama alongxp, maka hari ini, tanpa segan silunya, skmm telah mengisytiharkan aku adalah pemegang callsign atau identiti bernama 9W2AXP… huhu… doa beb supaya 9W2AXP tu tak diambil org laen, supaya baru la ngam AlongXP… kan?

haha…mesti korg tak faham kan amende yang aku citer ni kan? pepehal tgk gamba ni dulu…

lagi korang blur kan?hahaha… camni la… Continue reading

Hasil carian :

(Visited 31 times, 4,598,700)