Nuffnang Blog Awards, Here I Come

 

Haha… lepas beberapa minit aku publish entri pasal Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards , nuffnang anta emel, aku baca tajuk emel tu, ingat nak abaikan je, sebab aku dah tau kan? skali bila aku scroll lagi sikit, aku nampak lak benda ni…

ape lagi, terus bukak web mail untuk tengok benda ni…

Akan datang 16 Disember 2011, 500 penulis blog dari sekitar rantau Asia Pasifik akan berkerumun di Kuala Lumpur, Malaysia untuk Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 di Putrajaya Marriott. Awards ini tidak hanya menyasarkan untuk memberi penghormatan kepada penulis-penulis blog terbaik rantau,tetapi juga untuk menemukan komuniti penulis blog serata Asia Pasifik. Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards dibawakan untuk anda oleh Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott.

camne nak dapat invitation nih, sekali kena wat entri la… aisemen, entri yang baru kejap tadi pon orang belum sempat baca lagi. tapi aku dah ping kat innit, apesal.com, guablog, ohbelog.com,kat busuk.org dah… tapi xpela… nak buat camne kan?tapi ape pon, aku tetap nak dapatkan jugak jemputan tu. 3 sebab kenapa aku nak pegi. Continue reading

Hasil carian :

(Visited 13 times, 4,595,035)