Surat suami curang dibalas isteri

Ni kisah beberapa hari lepas, saya baca entri pasal sorang suami curang bertajuk mengapa aku curang kepada isteri kat blog JR. Katanya dari akhbar, tak tahulah, saya tak baca surat khabar dah berapa lama dah.

Antara petikan dari blog beliau…

(Visited 6,986 times, 4,593,163)

Mah yang terkejut dengan pengakuan berani suami bertanya apa salahnya hingga suami sanggup curang dan berzina dengan wanita lain? Suaminya menjawab isterinya tak bersalah, isterinya sangat baik, malah dia sangat menyintai isterinya. Dia menduakan isteri atas satu sebab yang dia tak tergamak berterus terang menyebut di depan isteri. Tapi jika isterinya nak tau juga, si-suami akan tulis surat menceritakan mengapa dia berzina dengan wanita lain walaupun dia sangat menyintai isterinya.

pengakuan suami curang

pandang tubuh dan wajah mah

Cerita penuh di blog JR mengapa aku curang kepada isteri

Godek punya godek, kat sinar harian ada ceritanya… kat sinar harian lagilah panjang ceritanya… lagi dilema, kontroversi dan sebagainya… antara ayat dalam petikan sinar harian.

Saya terjumpa kad hari lahir berbaur cinta. Berkali-kali saya mengugut suami untuk berterus terang dan akhirnya tembelang pun pecah.

“Ya, abang sayangkan dia! Dia janda dan abang dah terlanjur banyak kali!”

Ya ALLAH… saya terduduk dengan pengakuan itu… kenapa janda? kenapa bukan anak dara? kenapa mudahnya lupakan pengorbanan saya… apa salah saya? air mata mengalir deras. Saya rasa ingin rebah, suami cuba menongkah tapi saya pantas menepis.

Ya ALLAH, sesungguhnya lebih pada jerit ingin saya lakukan… S-aya ingin menetak suami dengan parang! Tapi saya tiada kekuatan. Hati saya hancur luluh. Saya kuatkan hati untuk bertanya…

dengan janda

Gambar hiasan hasil carian di enjin carian

“Berapa kali?”

“Banyak…”

“Sejak bila?”

“Sejak Mah mengandung Adan…”

Ya ALLAH… enam tahun lalu… kini Adan dah ada dua adik

“Tak kahwin?”

“Tidak… abang sayangkan Mah…”

“Sayang?”

“Ya…”

“Ini tanda sayang?”

Wajib tengok yang ni:

Banyakkan blue dalam hidup anda

Donnie yen dalam star wars? Waterpark??

Bukti rakyat Malaysia suka blue

Lazada Malaysia

Use me!

Visit shopcoupons website

Hasil carian :

(Visited 178,540 times, 4,593,163)

Cerita penuh di sinar harian (kalau ada lagilah)

Lepas tu saya pergi pula ke blog seorang pengedar shaklee nih… dia buat pula entri pasal surat suami dia tu, dibalas isteri dia… wah, saya pon terujalah baca… Tajuknya pon  Surat Balasan Untuk Suami Mah Yang Kata Mah Busuk & Gemuk

Lepas berjumpa dan kena baling penyapu. Beserta tumbukan padu dimuka yang dihadiahkan oleh ayah Mah. Dia, suami Mah terus pandu laju ke rumah.
Sesampai depan rumah. Meluru macam peluru ke dalam mencari Mah yang busuk dan gemuk mengikut pandangan matanya.
Tapi hampa.
Bila….dia jumpa sekeping tisu tandas yang dilekat di cermin bilik. Dengan tulisan ‘Jangan cari Mah dan anak-anak. Mah pergi tak lama. Tengoklah mungkin dua tahun Mah akan kembali, tupun kalau masih ada ruang kat hati Mah’.
Meraung dia ‘Mahhhhhhhhhhh….’.
Malam siang berganti-ganti. Kini sudah dua tahun lepas Mah pergi kerna dek perbuatannya yang suku akal main dengan janda selama 6 tahun.
Sabar suami Mah, tunggu Mah, dari lepas Subuh sampai ke Asar Mah takde. Tapi tiba-tiba van Pos Laju sampai rumah.
Ada surat. Surat itu surat dari Mah.
Kelam kabut jarinya yang kedut dan kasar membuka sampul surat. Dibawa surat itu ke mukanya yang gemuk dan berjerawat tebal. Dia cium surat dalam-dalam.
 Tak sangka pula diorang jumpa sambungan cerita tu. Jadi saya pon baca cerita penuhnya. Surat Balasan Untuk Suami Mah Yang Kata Mah Busuk & Gemuk
gemuk dan busuk

gambar hiasan hasil carian enjin carian

Kadang-kadang benda macam ni bleh jadi berkesudahan dengan baik, atau berkesudahan dengan kehancuran. perbincangan yang bijak diperlukan. Jadi… pandai-pandailah ye

Hasil carian :

(Visited 1,543 times, 4,593,163)

10 thoughts on “Surat suami curang dibalas isteri

    • ngehehehehe… sblm jd gaduh, baik aku tlg jwb utk pihak pompuan, masalahnya dia ni telanjur tanpa menikahi… tu yg bini dia sangat kiciwa…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge