sila share : berhati-hati bila singgah di RnR seremban

Oleh kerana esok sabtu, mesti ramai yang akan balik kampung sempena cuti hari raya cina isnin dan selasa ni kan? Ada yang ikut jalan dalam atau highway, tak kisah la ikut mana pon, mana yang balik bukan dengan pengankutan awam, saya harap korang semua check kenderaan yang korang nak guna tu, pastikan semua ok. So […]

sila share : berhati2 bila singgah di RnR seremban

cerita ni aku amek dari forum lowyat.net yang aku translate kan kepada bahasa melayu, kalau nak tengok post asal, klik sini situasi 1: tragedi ni berlaku ahad mggu lpas,19 jun   Ahad : berenti minum ngan kawan2 kat rnr seremban pukul 2330 /11.30 malam,konvoi 2 kereta pukul 0430 / 4.30 pagi, lpas da minum2,kitorg teruskan […]