sila share : berhati-hati bila singgah di RnR seremban

Oleh kerana esok sabtu, mesti ramai yang akan balik kampung sempena cuti hari raya cina isnin dan selasa ni kan? Ada yang ikut jalan dalam atau highway, tak kisah la ikut mana pon, mana yang balik bukan dengan pengankutan awam, saya harap korang semua check kenderaan yang korang nak guna tu, pastikan semua ok. So […]

Mulut pedas : Bangsa dan attitude

OK,benda ni aku dah draft berhari2 dah, tapi aku takde kekuatan untuk publish, takut aku dikatakan menyentuh isu perkauman, walaupun pada hakikatnya, aku bukan nak mengutuk bangsa lain, bangsa aku sendiri. tapi setelah diberi kekuatan oleh guru2 yang lain,dan entri cam entri kopi ni aku kuatkan diri aku utk publish benda ni, kalau tak untuk […]