tak pandai masak tapi nak jadi isteri yang baik

tak pandai masak tapi nak jadi isteri yang baik tak pandai masak tapi nak jadi isteri yang baik, boleh ke tak boleh? mustahil ke tak mustahil nak jadi isteri yang baik tapi tak pandai masak? Sebelum anda teruskan membaca,harap maklum yang entri ni agak “terbuka”. dan entri ni adalah berdasarkan ilmu dan pengalaman peribadi saya. […]

kenapa lelaki susah nak minta maaf ?

kenapa lelaki susah nak minta maaf ? Aku tau, gerenti ada orang tanya kenapa lelaki susah nak minta maaf, walaupun dah buat salah. Biasanya soalan ni ditanya oleh awek-awek yang baru dapat tengok cerita 18 tahun ke atas sahaja. hehehehe… tapi tu zaman aku muda. Zaman sekarang ni, budak baru nak ambil upsr pon dah […]

Meja bersepah orang kreatif

Meja bersepah orang kreatif. Dulu kawan saya pernah share satu artikel tentang meja bersepah orang kreatif. Dalam artikel tu adalah kata kaitan antara meja bersepah dan kenapa orang tu kreatif. Pada pandangan saya pulak kenapa dikatakan meja bersepah orang kreatif. Pada pandangan saya lah, orang yang kreatif ni otaknya sentiasa ada idea… Macam saya ni, […]