kenapa lelaki susah nak minta maaf ?

kenapa lelaki susah nak minta maaf ? Aku tau, gerenti ada orang tanya kenapa lelaki susah nak minta maaf, walaupun dah buat salah. Biasanya soalan ni ditanya oleh awek-awek yang baru dapat tengok cerita 18 tahun ke atas sahaja. hehehehe… tapi tu zaman aku muda. Zaman sekarang ni, budak baru nak ambil upsr pon dah […]

cakap dengan diri saya yang lagi satu

benda cakap dengan diri saya yang lagi satu ni timbul dalam entri yang lepas, entri Bukan takut bini , tapi bini yang tak takut suami, dalam tu saya ada nyatakan macam ni. “Tapi baru2 ni sambil saya tengok 1 rancangan ni,otak saya buat kajian,hujah,dan kesimpulan dengan diri saya yang lagi 1” Rasanya dalam tahun 2 […]