Tanda-tanda awek tu dah sangkut.

Tanda-tanda awek tu dah sangkut ? sangkut camne? die dah tangkap syok ke, die dah cair ngan ko ke camtu la maksudnye… entri ni boleh dikatakan rentetan entri cara pikat perempuan yang saya tujukan untuk mamat dulu… yelah… dah pikat, so mestilah kita nak tahu status proses memikat tu camne kan? dah berjaya ke belum? […]

Tanda korang(awex) dah jatuh cinta kat si dia

ok,entri pertama, cara pikat perempuan nampaknya ramai yang setuju, entri kedua, tanda-tanda awek tu dah sangkut pulak, boleh dikatakan memberikan banyak gak traffik… wlaupun ada yang membidas, siap buat entri lagi, tapi saya tak marah atau kecik hati, sebab apa yang saya paparkan dalam ni adalah secara umum, bukannya detail, so tak semestinya 100% betul […]