Cara nak ayat awek ajak….

Tertarik dengan status fb penulis blog ohpilihanku, buat saya rasa macam nak je buat kelas atau tutorial atau entri tentang cara nak ayat awek ajak…. Cara nak ayat awek ajak apa? Mesti korang harapkan cara nak ayat awek ajak main kan? Sebab itulah kata kunci atau keyword yang orang selalu cari kat blog ni. Walaupun, […]

10 penyakit aneh

10 penyakit ni memang penyakit aneh, tambah aneh bila semua penyakit ni memang sah dalam dunia perubatan. (macam tak percaya lak) 1. Serangan seni (Stendhal syndrome) Pengarang buku The Stendhal Syndrome, Dr Graziella Magherini yang telah mengkaji lebih dari 100 pelancong di Florence, Itali yang menjadi sakit apabila berada dalam persekitan karya-karya hebat. Antara gejala […]

lady drivers…

Pertama sekali, saya nak mintak maaf kepada semua gadis-gadis dan wanita-wanita yang memandu a.k.a lady drivers dan menunggang motorsikal, entri kali ini, pasti akan menyinggung perasaan anda semua. Saya terpanggil utk buat entri ni, lepas ramai yang tak puas hati dengan kenyataan Datuk Bung Mokhtar iaitu : ” KUALA LUMPUR 28 Mac – Sidang Dewan […]