Cara nak ayat awek ajak….

Tertarik dengan status fb penulis blog ohpilihanku, buat saya rasa macam nak je buat kelas atau tutorial atau entri tentang cara nak ayat awek ajak…. Cara nak ayat awek ajak apa? Mesti korang harapkan cara nak ayat awek ajak main kan? Sebab itulah kata kunci atau keyword yang orang selalu cari kat blog ni. Walaupun, […]

Tanda-tanda awek tu dah sangkut.

Tanda-tanda awek tu dah sangkut ? sangkut camne? die dah tangkap syok ke, die dah cair ngan ko ke camtu la maksudnye… entri ni boleh dikatakan rentetan entri cara pikat perempuan yang saya tujukan untuk mamat dulu… yelah… dah pikat, so mestilah kita nak tahu status proses memikat tu camne kan? dah berjaya ke belum? […]