Populariti najib jatuh

Agak menarik lak bila tengok berita kat yahoo news pagi ni kata kepopularan najib jatuh . Tak sangka la pulak ada kajian tentang populariti menteri ye?

najib jatuh

Apa yang saya baca, populariti atau tahap kepopularan perdana menteri malaysia, datuk seri najib jatuh dari 62 peratus kepada 52 peratus. Kajian tu dijalankan bila kerajaan mengumumkan kenaikan harga minyak, penghapusan subsidi gula dan pelaksanaan GST dan dibandingkan dengan tahap kepopularan<– (cam susah la nak sebut perkataan tu, sebut populariti je boleh tak?) pada bulan Ogos tahun ni.

Sokongan kaum india terhadap Datuk Seri najib jatuh sebanyak 19 peratus, pencapaian paling teruk sejak beliau jadi perdana menteri pada tahun 2009

pelik populariti najib jatuh

tak sangka lak bila kata popularity datuk seri najib jatuh, aku ingatkan makin naik.. makin jatuh e? bukan makin naik ke?nampak sangat aku ni tak ambik tahu pasal dunia politik ni

sumber : http://tinyurl.com/najib-jatuh

Hasil carian :

(Visited 83 times, 4,598,611)

One thought on “Populariti najib jatuh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge