Poligami? susah? mustahil? tak mungkin..

Poligami? susah? mustahil? tak mungkin..

Poligami? susah? mustahil? tak mungkin.. tak mungkin tak boleh nak berpoligami hehehe.

Hampir semua lelaki mesti nak kahwin lebih dari satu, walaupun cuma sekali je terdetik dalam hati, walaupun tahu memang tak mampu zahir dan batin, walaupun tahu tak akan mampu berlaku adil.

rahsia poligami

Saya ingat lagi, masa saya kursus kahwin dulu, penceramah tu siap suruh semua peserta kursus kahwin (yang lelaki) untuk berkahwin lebih dari satu, maka muka lelaki penuh dengan keceriaan dan muka peserta perempuan penuh dengan kecukaan.

Wajib tengok yang ni:

Donnie yen dalam star wars? Waterpark??

40% owner kucing tak buat ni

Ajak lepak… Xkan sebab mlm kot?

Lazada Malaysia

Use me!

Visit shopcoupons website

Hasil carian :

(Visited 178,574 times, 4,598,613)

Masa saya belajar dulu pun, saya dan kawan-kawan lelaki suka pilih tajuk poligami ni sebagai tajuk untuk dibentangkan sebab nak penontonton bagi respon, ada markah disitu.

Penonton yang respon bukan setakat kawan-kawan kelas je, pensyarah pon suka tajuk ni. hehehe.

Kenapa orang lelaki nak berpoligami? kenapa Allah bagi keizinan untuk kahwin lebih dari satu hanya kepada lelaki sahaja? kenapa perempuan tak boleh ada lebih dari satu suami?

Ini kalau nak cerita, bukan 300 patah perkataan, 300 ribu patah perkataan pon boleh. Tapi yelah, saya lelaki, kalau saya huraikan panjang macam mana sekali pon, perempuan mesti tak puas hati punya, saya pernah saje gurau-gurau menyatakat sorang ustazah ni, saya kata suami dia nak kawin lain,terus membebel panjang dia, ustazah pun boleh marah bila dikata suami dia nak kahwin dari 1.

domain murah

(Visited 140,877 times, 4,598,613)

Ramai lelaki kat luar sana tu yang nak beristeri lebih dari 1, tapi ada je halangan yang tak membenarkan suami untuk menjayakan pelan poligami yang dah lama terpendam.

Nak luahkan, asyiklah tak kena masa, isteri tengah masak di dapur, si suami datang konon-konon nak tolong, sebenarnya nak cuba berbincang kalau-kalau isteri boleh bagi kelulusan untuk projek poligami dia tu, baru dekat, terus tak jadi niat nak luahkan niat nak tambah isteri tadi bila tengok isteri tengok potong ayam.

Si suami terus terbayang si isteri tetak kemaluan suami macam yang masuk dalam berita. Kecut terus bahagian sulit tersebut.

Jadi macam mana agaknya ya? Kita rujuk pada yang pakar.

Ebook-Panduan-Lengkap-Mudahnya-Poligami1

Dapatkan sekarang

 Panduan ni sangat sesuai untuk yang merancang nak berpoligami atau yang dah pun berpoligami. Atau mungkin ada isteri yang rasa nak hadiahkan buku ni kepada suami dia sebab takut suami dia buat maksiat dengan berzina sebab tak berani nak mintak izin dari isteri. Renung-renungkan dan dapatkan panduan poligami ni.

Hasil carian :

(Visited 316 times, 4,598,613)

24 thoughts on “Poligami? susah? mustahil? tak mungkin..

  1. Poligami ni bagi sesetengah lelaki memang menarik. Tapi nak realisasikannya sukar. Terutama bagi pendapatan isi rumah yang tak begitu kukuh. Elok-elok nak bukak ‘cawangan’, terus tak jadi bila ‘HQ’ decide nak tutup kompeni. Hehe
    Sylarius Yusof kata cerita ni best –>>Belia Tanpa Whatsapp

  2. Tak boleh!tak boleh!tak boleh!
    hhahhah…

    tapi saya ni kalau suami nak kawen satu lagi saya bagi je..
    cuma ada la syarat2 yang dia kena ikut..
    kalau tak boleh ikut maknanya tak cukup kuat la untuk berpoligami..

    nak tulis kat sini syarat2 nya..letih pulak nak membaca nya nanti..sebab panjannnnnnggg…

    ahahahah
    diana kata cerita ni best –>>BERITA BAIK UNTUK PEMINAT-PEMINAT LONGCHAMP

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge