pak jamal mini parlimen rupanya

ooo… pak jamal mini parlimen rupanya

itulah yang bermain dalam kepala saya tadi bila tengok berita petang tadi tentang pemergian beliau. Daripada haritu lagi ada tengok berita pasal pak jamal atau pon Jamal Muhamad, 75 yang sakit.

pak jamal

Macam ada tengok beberapa kali berita pasal pak jamal ni. tapi masa tu tak ingat pak jamal ni pak jamal yang mana. Sebelum ni cam tak amek port sangat pon pak jamal ni yang mana… tapi bila tengok berita diorang cakap pak jamal yang terkenal dalam rancangan mini parlimen pada tahun 80 an.

Wajib tengok yang ni:

Donnie yen dalam star wars? Waterpark??

40% owner kucing tak buat ni

Ajak lepak… Xkan sebab mlm kot?

Lazada Malaysia

Use me!

Visit shopcoupons website

Hasil carian :

(Visited 178,574 times, 4,598,893)

ok, baru saya ingat pak jamal ni yang mana… dulu saya kompius antara pak jamal ni dengan pak lah(abdullah ahmad badawi)

pak jamal pak lah

masa aku kecik-kecik dulu, yela… zaman 80 an… masa tu umo aku baru bape tahun, lom sekolah pon lagi. kalau tak pakai seluar dalam pon tak ada rasa malu, inikan pulak kalau pakai sender tu terbalik. kan?

pak jamal mini parlimen mini_parlimen

 

apa pon… takziah buat keluarga pak jamal sekeluarga

Wajib tengok yang ni:

Donnie yen dalam star wars? Waterpark??

40% owner kucing tak buat ni

Ajak lepak… Xkan sebab mlm kot?

Lazada Malaysia

Use me!

Visit shopcoupons website

Hasil carian :

(Visited 178,574 times, 4,598,893)

Hasil carian :

(Visited 190 times, 4,598,893)

3 thoughts on “pak jamal mini parlimen rupanya

    • tak boleh nak menolak kebenaran tu, tak de yang lama, takdelah yang baru… program/cerita lama, orang-orang lama banyak berkongsi idea untuk membantu rakyat dan negara. tapi tak semua orang berpadangan macam tu.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge