Isu vape meletup masa digunakan

Assalamualaikum(untuk yang beragama islam). Hai selamat pagi, selamat tenghari, selamat petang, atau selamat malam kepada semua pembaca.isu vape meletup masa digunakan ni satu lagi isu yang dah lapuk tapi saya rasa saya perlu ulas selepas isu makan dalam pampers.

vape meletupsumber gambar

Apa yang buat saya rasa nak ulas pasal isu vape meletup masa digunakan adalah bila saya tengok sorang kawan blogger(tak pasti jika dia masih menulis blog) kongsikan tweet pasal hanphone meletup masa cas.

Isikan tabung ayam saya

handphone meletup masa casVape meletup

Benda ni, isunya bukan pasal vape meletup atau handphone meletup je, tapi apa-apa benda elektronik terutama yang boleh cas terus ke peranti tu, macam laptop dan sebagainya.

Macam kes vape meletup tu, sebagai seorang penghisap vape yang tak begitu pakar dalam perkembangan teknologi vape hari ini, apa yang saya tahu, ada mod elektronik yang boleh diguna masa cas, ada yang tak boleh diguna masa cas. Itu yang diberitahu oleh rakan vapor.

Dalam entri tips bateri tahan lama, saya ada menyatakan elakkan guna masa tengah cas.

Sebagai seorang yang tak pakar dalam teknologi elektronik, cuma banyak bertanya, banyak membaca dan pernah belajar asas elektronik, apa yang saya diberitahu, setiap alat elektronik yang boleh dicas mempunyai cip pengecas.

Sebab tu, masa kita guna peranti yang tengah cas, contohnya handphone, ia akan lebih panas dari biasa.

Dan setiap komponen elektronik mempunyai jangka hayat yang tersendiri, biasanya ia akan ‘mati’ begitu sahaja, tapi tak mustahil ia boleh meletup atas banyak sebab, antaranya arus elektrik yang tidak stabil.

domain murah

(Visited 140,847 times, 4,593,162)

Jadi, kalau korang nak lebih selamat, elakkan menggunakan peranti yang sedang dicas.

Jadi, kuranglah risiko untuk vape meletup masa cas ke vape meletup masa hisap ke handphone meletup masa cas dan tak mustahil, laptop meletup masa cas.

Dan saya menggunakan mod mekanikal, cara saya… saya sparekan banyak bateri. Jadi… takdela bateri tu lepas cas, terus guna.

Tapi macam mana pun kita hanya merancang, kita hanya berwaspada, benda kalau nak jadi, jadi jugak kan?

Hasil carian :

(Visited 196 times, 4,593,162)

2 thoughts on “Isu vape meletup masa digunakan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge